+2
22-06-2026 07:52
+9
21-06-2026 08:55
+7
21-06-2026 08:52
+11
21-06-2026 08:47
+25
21-06-2026 08:41
20-06-2026 15:26
+4
20-06-2026 15:17
+13
20-06-2026 15:16
+3
18-06-2026 11:35
18-06-2026 11:31
Loading
+2
shadow1100
Een democratie is de dictatuur van de meerderheid.......22-06-2026 07:52
+9
shadow1100
Waar ik me zo vreselijk aan erger in die NPO/RTL4 "praatprogramma's" is dat de aanzittende mensen van linkse signatuur allemaal open vragen en de ruimte krijgen hun zegje te doen zonder daarbij telkens door de presentator of andere deelnemers onderbroken te worden en alleen maar tafelgenoten hebben van dezelfde politieke kleur. De mensen met een wat verstandiger rechtsere mening krijgen alleen maar gesloten vragen die bij het beantwoorden daarvan telkens worden onderbroken door "spontane" spitsvondige en voortijds bedachte opmerkingen en/of vragen gesteld door de presentator of door de linkse andere disgenoten die zich als een tribunaal opstellen tegenover de geïnterviewde . Zelfs het publiek achter de geïnterviewde wordt heel precies uitgezocht. Ik weet nog dat Baudet aan een praattafel zat en dat achter hem, steeds uitgebreid in beeld, die engnek van een Harm Edens zat te bekkentrekken daarbij uitbeeldende dat hij het totaal niet met Baudet eens was. Walgelijk trucjes…… Maar ja, dat is links, dan mag het! En nu bij de EO ook al met meneer Wierd Duk. Ook gij Brutus….. En nét voor de verkiezingen kreeg Jort Kelder bij ultralinkse Eva de volledige gelegenheid om Forum voor Democratie in een verkeerd daglicht te zetten. En op 05.05.26, noemde dasjha-leugenaar Halbe Zijkstra de FVD een fascistische partij en kreeg alle gelegenheid dit, zonder echte tegenspraak, te onderbouwen bij Nieuws van de Dag.21-06-2026 08:55
+7
shadow1100
WEF:" U zult niets meer bezitten en gelukkig zijn".21-06-2026 08:52
+11
shadow1100
75% van NEEderland heeft rechts gestemd en was tegen de klimaatonzin en tegen de immigratietsunami en wat kregen we? Jetten en clique en pas op wat Yasser Feras (Klavers echte naam) gaat doen. Die ligt als een vals coyote op de loer om de zaak over te nemen. Arm Nederland.........21-06-2026 08:47
+25
shadow1100
De werkwijze van "onze" (r)overheid: Aaien, naaien en dan graaien! Aaien: (Koop)gedrag, e-auto’s, warmtepompen en zonnepanelen sterk aanmoedigen met verdienmodel, subsidies, milieuschuldgevoel, andere lokkertjes. Naaien: Tijdens de wedstrijd de regels aanpassen, verslechteren en/of (eerder) afschaffen en nieuwe maatregelen bedenken. Graaien: Dan inhoudingen heffen en er terugleverboete, (wegen)belasting, bijtelling, BPM, BTW en accijns over laten betalen. De burger is de pinautomaat van de overheid….! “Wat zei u meneer Jetten? Moeten we allemaal zonnepanelen, e-auto's en warmtepompen aanschaffen?” Jetten:“Ja, écht waar! Moet u écht doen hoor. Dat is goed voor óns milieu en voor úw portemonnee. Ja, écht waar. Ik lieg écht niet hoor”……. Rob PINEUKIO Jetten: Hij liegt én hij naait ons (figuurlijk gelukkig)……..21-06-2026 08:41
+2
shadow1100
Omdat het 'in' is een buitenlander in je programma of in een partij te hebben. Het was vroeger ook 'in' om een slaaf in huis te hebben......20-06-2026 15:26
+4
shadow1100
Google maar op Georgia Stones.......20-06-2026 15:17
+13
shadow1100
Mark - Pineukio - Rutte: Hij liegt én hij naait je.......20-06-2026 15:16
+3
shadow1100
Hoezo? Zij verrichten uitstekend werk door de échte raddraaiers er uit te pikken..... Mensen vragen om meer handhaving en aanhoudingen, nou dat doen zij. Alleen de mensen zien niet wat er vóór de aanhouding is gebeurd. Je hoort nooit dat de aanhoudingseenheid ten onrechte mensen heeft aangehouden. Anders stonden ze door die linkse advocatuur al lang voor de rechter!18-06-2026 11:35
+11
shadow1100
En dat linkse tuig weigert zelf na aanhouding pertinent hun naam op te geven. Waar halen ze het gore lef vandaan.....18-06-2026 11:31