‘Illegalen komen massaal naar Nederland’

“De situatie is zonder meer zorgwekkend.”

Het vluchtelingenprobleem verplaatst zich steeds meer van het Franse Calais naar ons eigen Nederland. Honderden illegalen zijn in korte tijd naar ons land gekomen om vanuit Hoek van Holland, Rotterdam of IJmuiden de oversteek te maken naar Engeland.

Dat bericht De Telegraaf vandaag.

“De eerste maanden van dit jaar zijn alleen al in Hoek van Holland meer dan tweehonderd illegalen opgepakt. En dat was nog voordat Calais extra veiligheidsmaatregelen aankondigde. We hebben het dus echt over het topje van de ijsberg,” aldus Joost Sitskoorn van verladersorganisatie EVO.

Waarom verladersorganisaties zich hier druk om maken?

“De verstekelingen verstoppen zich in vrachtwagens, containers, trailers en aanhangwagens. Op alle plekken waar een mens zich verborgen kan houden. Voor ondernemers betekent dit een enorm risico. Als chauffeurs in Engeland aankomen en blijkt dat ze ongemerkt een illegaal ’geholpen’ hebben, volgt een boete van een paar duizend Engelse ponden.”

Deze week ontdekte de Britse douane 50 illegalen uit Albanië op een vrachtschip uit Hoek van Holland. De Albanezen hadden zich verstopt in een vrachtwapen op het schip. Anderhalve week ervoor werden maar liefst 68 illegalen aangetroffen op een vrachtschip uit dezelfde haven.

De Koninklijke Marechaussee zegt dat de meeste illegale buitenlands uit Afghanistan, Irak en – natuurlijk – Syrië komen. De autoriteiten hebben op dit moment de handen al vol aan de instroom van vluchtelingen, maar houden er tegelijkertijd rekening mee dat het binnenkort nog drukker wordt in Neerlands havens. Veel gelukszoekers willen namelijk naar Engeland.


Waardeer jij de artikelen op DagelijkseStandaard.nl? Volg ons dan op Twitter!

In dit artikel

Wie op onze website reageert, gaat akkoord met ons huisreglement.

Reacties

124 reacties

  1. _Mediaevist_

    Wat zal de Nederlandse regering eens doen? Een aanneembaar scenario:
    – met de armen over elkaar, vruchteloos politiek gehakketak voor de show
    – geld geven en de belastingen maar weer eens verhogen
    – agglomeraties volstampen met illegalenopvang
    – niemand terugsturen

    1. cmsuijkerbuijk

      @_Mediaevist_
      16 juni 2015 at 08:18
      Jij bent benieuwd naar wat de Nederlandse regering (kuch) zal doen? Nou, ik denk gratis bussen of ander vervoer ter beschikking stellen voor die illegalen van Calais naar HvH, want je kunt die mensen toch niet aan hun lot overlaten? Er zal daar dan waarschijnlijk een riant uitgerust opvangcentrum verrijzen, uiteraard met de nodige ambtenaren en de daarbij behorende regels en zal de Nederlandse Regering een ferry ter beschikking stellen, voorzien van alle gemakken natuurlijk, zodat deze illegalen menswaardig over kunnen steken, waarbij de door de Britten opgelegde boetes, betaald zullen worden uit de pot algemene middelen: Uw en mijn centen uiteraard!
      Hieraan voorafgaand zal natuurlijk een “stevig” debat worden gevoerd in de Tweede Slaapkamer dat zal gaan over de vloerbedekking in het opvangcentrum, het type matras voor de bedden en de gordijnen voor het raam. Een groot punt zal worden gemaakt van of er wél of géén Casino aan boord van de ferry moet komen!
      Dát, mijn waarde Mediaevist zal denk ik zijn, wat “onze” regering zal gaan doen!

  2. _Mediaevist_

    Nog een geluk dat er veel naar Engeland willen, die domme Britten zoeken het maar uit!

    1. Koos_Koets

      Zou dat nu komen omdat ze in Engeland Engels spreken? Dat zou een goed argument zijn om het Nederlands niet te veel te laten verengelsen. Dat heeft een aanzuigende werking!

      1. Wachteres

        Nee @Koos, dat komt omdat ze in GB flink in de watten worden gelegd.

        Anjem Choudary heeft de moslims al opgeroepen om niet te gaan werken. De ongelovigen horen dat te doen voor de moslims.Hij vangt, met alle onkosten vergoedingen, meer dan 50.000 pond per jaar. En geloof maar dat daar ook nog geld uit het Midden-Oosten bijkomt.

        Deze haatbaard mag ongecensureerd al zijn haat naar het Westen spuien, terwijl Geert Wilders, Pamela Geller en Robert Spencer een verbod kregen om GB binnen te komen.

  3. Bromsnor

    Ik begrijp nog steeds niet waarom Europa niet werkt volgens de “Australische” aanpak. Die blijkt zeer effectief te werken.

    Nu is het tegenovergestelde het geval. Iedere maatregel die de EU neemt met betrekking tot het asielbeleid heeft een stimulerende werking op immigranten die proberen naar Europa te komen. Vandaar ook dat de aantallen eerder toenemen dan afnemen.

    De meeste immigranten zijn moslims. De financiële factor is naar mijn idee de minst belangrijke. De meest belangrijke factor van dit immigranten probleem is de demografische veranderingen die deze massale immigratie uit moslim landen met zich meebrengt.

    Muslim Europe: the demographic time bomb transforming our continent
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/5994047/Muslim-Europe-the-demographic-time-bomb-transforming-our-continent.html

    1. Wachteres

      Maar @Bromsnor, het is de bedoeling dat hier minstens 50 miljoen moslims binnenstromen, dan wordt de demografische verandering een feit en kunnen de verschillende landen probleemloos opgeheven worden.

      De mensen hebben geen idee hoe zij worden bedonderd door de EU.

      1. Simon Brouwenstein

        Deze ‘bedoeling’ blijkt uit geen enkel beleidsstuk of uitspraak van een politicus. Het is dus slechts een fantasie in het hoofd van mevrouw Wachteres. Laten we het creatieve paranoia noemen.

        1. Bromsnor

          EU should ‘undermine national homogeneity’ says UN migration chief

          “The EU should “do its best to undermine” the “homogeneity” of its member states, the UN’s special representative for migration has said.

          Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural.”

          http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

          1. Simon Brouwenstein

            Dit bevestigt mijn stelling: er zijn kennelijk mensen buiten de EU die vinden dat de EU iets moet doen wat ze nu niet willen.

        2. ikweetwatikwil

          Zoals Wachteres het in haar reactie weergeeft, heeft ieder weldenkend mens door. ik ben het dan ook met haar eens.
          Natuurlijk snap ik ook, dat het gegeven de heer Brouwenstein boven zijn pet gaat. Hij begrijpt niet eens wat hij zelf wil, want daar lees ik niets over.
          Hij komt niet verder dan…”Het is dus slechts een fantasie in het hoofd van mevrouw Wachteres. Laten we het creatieve paranoia noemen”.
          t’Ja, als je zelf niets in te brengen hebt, kun je alleen dát zeggen.

        3. Wachteres

          Jodocus, de grote ontkenner!

          Hou op met je voortdurend gezwets, Simon. Dat kennen we nu wel.

          Zoek meer eens op wat Lubbers in de jaren ’90 al zei.en wat jou opmerkingen betreft. Je krijgt me nooit weer zover dat ik dingen voor jou ga opzoeken, want de waarheid interesseert je helemaal niet.

          Er is geen twijfel mogelijk dat jij hier niet zit uit pure interesse, maar in opdracht.

          Vertel jij ons maar eens waarom

          1. De EU geen overleg pleegt met landen uit het Midden-Oosten, omdat daar ruimte en geld genoeg is om hun eigen bevolking op te vangen

          2. Waarom sluit de EU de grenzen niet, als de instroom zo’n probleem wordt. Omdat Wilders dit ook voorstelt?

          3. Waarom neemt de EU het beleid van Australië niet over.

          De EU landen wordt alleen opdracht gegeven de instroom te verdelen.

          Dat weten de gelukszoekers ook al wel en de instroom zal alleen maar immens toenemen.

          En jij wilt beweren dat daar geen beleid achter zit????

          De EU zou wel gek zijn als ze dit openlijk aan de mensen gingen vertellen, dan stemt er niemand meer voor dat schorem.

          Zo dom zijn ze niet, dat snap jij ook wel.

          En trouwens, sinds Straatsburg mag de islam geen strobreed in de weg worden gelegd.

          Dat is al voldoende bewijs.

          Waarom krijgen we al jaren alleen vluchtelingen uit de islamitische wereld en niet uit andere straatarme gebieden?

          Zou de EU ook zo loyaal zijn al dat het geval was?

          1. ikweetwatikwil

            Mee eens.

          2. Simon Brouwenstein

            Ik stel opnieuw vast dat mevrouw Wachteres, die we hier hebben leren kennen door haar levendige fantasie mitsgaders razende paranoia, geen enkele onderbouwing kan leveren voor haar vermetele beweringen.

  4. Anna

    D66,CU, CDA,GL, VVD en PvdA nodigen alle niet westerse economische asielzoekers uit om naar Nederland te komen. Er zijn zelfs politici die beweren dat het maar om een paar asielzoekers gaat en we plaats genoeg hebben. Intussen wordt er gesproken om een miljoen huizen te gaan bouwen. Allemaal een huis, uitkering en auto. De snelwegen zullen vollopen en de files flink toenemen. De sharia in aantocht.

  5. Anna

    Een asielzoeker moet minstens worden vermenigvuldigd met 5 tot 10.
    Niks aan de hand volgens de meeste partijen.

    1. _Mediaevist_

      Ja, dat is het Zweedse model. Daar pompen ze per jaar meer dan 200.000 moslim asielzoekers naarbinnen op een bevolking van 8 miljoen. Dan gaat het hard met The Death of the West.

      They’re making the last film
      They say it’s the best
      And we all helped make it
      It’s called the Death of the West

      The kids from Fame will all be there
      Free Coca Cola for you
      And all the monkeys from the zoo
      Will they be extras too?

      They’re making the last film
      They say it’s the best
      And we all helped make it
      It’s called the death of the West

      A star is rising in our northern sky
      And on it we’re crucified
      A chain of gold is wrapped around this world
      We’re ruled by those who lie!

      1. Koos_Koets

        Dat prachtige land van Selma Lagerlöf en Astrid Lindgren, dat bestaat straks niet meer. Waarom hebben wij er niets over te vertellen dat dit unieke Europese cultuurgoed voor de volgende generaties behouden blijft? Een paar idioten zijn het aan het verkwanselen. Het is om te huilen.
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Selma_Lagerl%C3%B6f
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Astrid_Lindgren

      2. Wachteres

        https://rommelig.wordpress.com/2015/06/16/al-te-goed-is-buurmans-gek/

        Meerdere asielzoekers in het asielcentrum Blinkarpsgården in Skåne hebben uit protest een bus bezet, omdat ze denken dat hun kamers te klein zijn en van hun verwacht wordt dat ze hun leefruimtes zelf schoonhouden.

        Het is niet zo erg dat ik mijn eigen kamer moet opruimen, maar we moeten ook de douches, toiletten, en woonkamer schoonmaken, klaagt Shadi Khair Allah uit Syrië, en laat een schoonmaakschema zien.

        Het hotel Blinkarpsgården, net buiten Svalöv op het platteland van Skåne, is een paar jaar geleden tot een asielaccommodatie omgebouwd. Sinds afgelopen vrijdag weigeren de asielzoekers de bus te verlaten die hun daar naar toe heeft gebracht.

        – Deze plek is afschuwelijk, klein, vies, en in het midden van niets, klaagt een van de asielzoekers tegen hd.se.

        De vijf asielzoekers zijn nu van plan net zo lang met hun kieskeurige vluchtelingenreet in de bus te blijven zitten totdat de Zweedse overheid toegeeft en ze een luxe accommodatie toekent die bij hun status past.

        1. Wachteres

          Is dit het gedrag van ‘vluchtelingen’ of is dit het gedrag van veroveraars?

          Uit Duitsland komen ook dergelijke verhalen:

          Mannen die weigeren hun kamer schoon te houden, daar zijn vrouwen voor.

  6. poldi

    Het grote gelijk van de heer Wilders.
    Vele malen heeft hij de regering en de kamer gewaarschuwd voor dit gevaar, maar altijd tegen dovemansoren en wie krijgt de rotzooi over zich heen?, juist wij dus.

    En wat mij mateloos irriteeert, Waarom wordt alleen over “moeten verdelen” gesproken.
    Waarom niet gewoon TERUGSTUREN?

    1. Wachteres

      Omdat terugsturen niet de bedoeling is, @poldi.

      1. Simon Brouwenstein

        Het is wel de bedoeling, mevrouw Wachteres, maar het stuit op praktische belemmeringen.

        1. Wachteres

          Ha ha ha, zullen we een weddenschap afsluiten, Simon?

  7. Daniel

    IS is vanaf zijn oprichting geobsedeerd geweest met de Apocalyps.
    De beweging heeft als grote opdracht de terugkeer van het kalifaat.
    Dat luidt het einde van de wereld in en het moment voor de gelovigen om de laatste veldslagen te strijden tegen de ongelovigen.
    Dit onderscheidt hen echt van andere jihadistische groepen.
    Voor jonge mannen is het erg opwindend te vechten aan de kant van het goede tegen het slechte in het drama van de eindtijd.
    Opwindender dan alleen maar vechten voor gerechtigheid.

    Kijk, IS haat de hele wereld, behalve de soennitische moslims.
    Maar alleen soennitische moslims die het met hen eens zijn, wat maar een zeer klein aantal is. Dus uiteindelijk zullen ze met iedereen willen vechten.

    IS zal een hare noot zijn, vooral in Syrië zal het een tijdje kosten voor ze worden teruggedreven.
    Assad heeft geen haast.
    Hij is niet zo geïnteresseerd in de IS-gebieden, zijn machtsbasis is het westen van Syrië. En anderen doen nu het werk voor hem.
    Wat zou hij zich druk maken als zijn vijanden elkaar afmaken?

    In de Koran komt de Dag des Oordeels diverse malen voor.
    Dat zou moeten plaatsvinden in het gebied dat nu Syrië is, nabij Aleppo.
    De martelaren zullen daarna naar het paradijs gaan, de onrechtvaardigen naar de hel.

    In Nederland (mijn kleine stadje) moet vanmorgen een Syrische moeder met haar Syrische dochter van 18 naar het stadhuis voor een VOE (voetje) terwijl de dochter al een half jaar in Nederland is op basis van gezinshereniging.
    De Verklaring Onder Ede is om te verklaren
    dat ze haar dochter is. (nu pas?)

    Verder gaat vandaag de politie verder om met een vergrootglas te kijken naar jonge vluchtelingen met nogal IS achtige voorkeuren. (ze liggen onder het vergrootglas mijnheer, meer kunnen we niet doen)

    Een jonge man (IS?)uit een asielzoekerscentrum moet vandaag er op gewezen worden dat hij niet continu mag slapen bij asielzoekers waar de helft van die familie doodsbang voor hem is.
    Sancties? ….ppfffffff.

    Morgen weer wat anders maar dat is geen nieuws.

    De screening van vluchtelingen deugt voor geen meter, broddelwerk.

    Ik kan me beter bezig houden met het grote nieuws op de diverse websites, dat komt niet zo akelig dichtbij.

  8. Peter Selie

    Ook eist de nieuwe kritische theorie dat landen hun grenzen opgeven en hun bevoegdheden overdragen aan internationale organisaties zodat bevolkingen uiteindelijk niet langer over hun eigen toekomst kunnen beslissen.

    De Frankfurter Schule en haar vertakkingen zijn nu de leidinggevende filosofische stroming binnen de academische kringen van zowel Europa als Noord-Amerika.

    Juist daarom zal de ondemocratische EU gesteund blijven worden tot het bittere einde door de huidige linkse elite. Maar ook daardoor zal de huidige politiek ten aanzien van het multiculturalisme en de massa-immigratie niet veranderen. >>> http://joostniemoller.nl/2014/09/de-eu-is-het-kind-van-de-frankfurter-schule/

  9. V.K.

    -Na ja, er is al gesteld dat het vluchtelingenprobleem een gezamenlijk EU probleem is, nu is het nog even wachten op Rutte cs. welke de coördinatie van deze lokale stroom overlaat aan de EU, welke per mandaad zal werken, dit zal tevens het einde van de democratie inhouden.

  10. van Urk

    Daniel u bedoelt dat IS geobsedeerd is met de apocalyps en de terug keer van de Mahdi “”Messias”” verwacht in hun eigen opgericht kalifaat.

    1. Daniel

      Antwoord: Ja!

  11. Ni28

    West Europa wordt platgelopen zonder dat enige wapen nodig is. De moslims veroveren Europa door de besluiteloosheid en lafheid en domheid van de EU.

  12. van Urk

    De tsunami van miljoenen moslims (inclusief het blijven opnemen van islamitische vluchtelingen) in Europa is het resultaat van een overeenkomst tussen het Europese leiderschap( verenigd in wat toen nog de E.E.G. heette) en de olieproducerende landen. Dat leiderschap zou na de oliecrisis in 1973 de belangen van de eigen bevolking verkwanseld hebben. De olielanden hadden namelijk de westerse wereld in 1975 een eisenpakket met embargo opgelegd. Al na 19 dagen ging Europa door de knieen. Het tekende een verklaring waarin het onder meer Israel verloochende. Een beleid wat ook vandaag nog steeds van toepassing is. Nog steeds kiezen de leiders van EuroBabel de kant van de oliedictaturen. “Vrije immigratie van moslims in ruil voor olie”.

    1. van Urk

      Links Nederland begrijpt niet dat zij daardoor een speelbal geworden zijn om voor de moslim op te blijven komen vanwege dit verdrag en mogen moslim vertroetelpartijen als PvdA niet ten onder gaan aan zetelverliezen. Daarmee is het ook logisch dat de EU vooral naar ons land kijkt als tolerante voorbeeld als het om de multicultimaatschappij gaat en laat ons land weer zijn goede gezicht zien door braaf te betalen aan de EU en om zoveel mensen op te blijven vangen wat de EU aan ons land opdraagt. Dat moet ook wel want Nederland heeft tijdens de oliecrisis het meest te verduren gehad en moet zijn betrouwbaarheid aan de olieproducerende landen laten blijken door braaf vooraan te blijven staan als het om moslim immigratie gaat. Vergeet niet dat ons land dat destijds pro-Israel was betrapt werd met het leveren van wapens o.a. UZI,s en tank onderdelen aan Israel tijdens de jom kippoer oorlog.

    2. Beukman

      @Van Urk
      Welnee; de tsunami van moslims is het resultaat van oorlog, van uit elkaar vallende staten, van instabiliteit en van een verregaande geprofessionaliseerde mensenhandelindustrie. Dat verhaaltje over het Verdrag van Straatsburg is een hoax, afkomstig van de zeer dikke duim van Gisele Littman, die een krankzinnig boek bij elkaar verzon vol met samenzweringstheorietjes, het ene nog bizarder dan het andere.
      Er bestaan aluhoedjes die het feit dat de EU dat verdrag niet te voorschijn kunnen toveren, zien als het bewijs dat het bestaat.

      1. _Mediaevist_

        De tsunami van Moslims hier wordt de oorzaak van een grote burgeroorlog in West-Europa en is dan mede de schuld van types zoals u – al zult u altijd blijven claimen het niet geweten te hebben. Waar hebben we dat ook alweer eerder gehoord? Inderdaad: bij de nationaal-socialisten hebben we dat gehoord.

        1. Beukman

          @Media
          We hebben het hier even niet over de gevolgen van de stroom vluchtelingen en aanverwanten, maar over de oorzaak. Wat is volgens jou de oorzaak?

          1. _Mediaevist_

            Passend, gewend als u bent om de baas te willen spelen over iedereen die er niet precies zo over denkt als u. Desalniettemin zal ik u van repliek dienen. De oorzaken zijn oa:

            – interventies door het Westen
            – grootscheepse steun voor Soennitische terroristen door Arabische landen, met name Saudi-Arabië, Qatar en Turkije
            – opbouw van de maatschappijen in het Midden-Oosten
            – onverzoenlijkheid van de radicale Islam an sich
            – het stompzinnige en suïcidale uitnodigingsbeleid van West-Europa dat mensen totaal geen halt toeroept, aanzuiging

          2. van Urk

            oorlogen en instabiliteit in Afrika en in het midden oosten was er altijd Beukman! Dit is niet normaal wat er nu gaande is! Nog nooit zijn er door de jaren heen vergelijkbare tsunami gevolgen geweest aan vluchtelingen richting Europa. Italie is er helemaal doorheen en de steden zijn compleet verloederd door zwervende “vluchtelingen”. Onze vrachtwagenchauffeurs vrezen gewoon hun leven voor deze “vluchtelingen” die compleet lopen te drammen en te dreigen om mee te mogen rijden naar hun doelbestemming. De oorzaak is gemaakt door links Europa zelf om vooral reclame te maken dat het hier een paradijs is waar men gratis Bed,Bad en Brood kunt krijgen met uitkering. In Groot brittanie krijgt men 36 pond iedere week zo in het handje waar een jonge Afrikaan lang voor moet gaan werken.

          3. Beukman

            @Van Urk
            Het is een grotere zooi dan ooit, en dat komt omdat de dominotheorie die achter het illegaal verdrijven van Saddam precies omgekeerd heeft uitgewerkt als Bush en zijn vrienden hadden verwacht. We zitten nu met een aantal uit elkaar gevallen staten, oorlog, en wrede groeperingen die in het machtsvacuum zijn gesprongen. Mensen willen weg, nogal wiedes.
            Dit gecombineerd met de geprofessionaliseerde vluchtelingenindustrie.
            Ben blij dat je die malle Eurabia-theorie niet meer noemt.

          4. Wachteres

            Dat is de oorzaak volgens jou, Beukie.

            Maar vanaf de ’60/70-er jaren krijgen we al instroom en die houdt niet meer op.
            Waren het alleen maar familieleden.
            Dit kan niet anders dan bewust beleid zijn, want in heel Europa stromen ze binnen.

            Nog geen 10% zijn echte vluchtelingen, de anderen zijn economische vluchtelingen.

            En dat terwijl naar Afrika in de loop der jaren biljarden aan geld is gestrooid.

            En als ik zie hoe die vluchtelingen zich hier gedragen, eisen en geweld uitoefenen, dan verbaast me dat niks.

            Er zijn genoeg kenners van Afrika die zeggen dat we eens op moeten houden met geld geven, want dat het zo nooit iets wordt.

            Maar ja, dat met andermans geld rondstrooien geeft links zo’n prettig gevoel en dan maakt het ook nog niet uit waar het terecht komt..

          5. Beukman

            @Wachteresje
            Bewust beleid? Ik denk dat het eerder een neveneffect van diverse ontwikkelingen, waaronder óók bewust beleid.
            Beleid om goedkope arbeidskrachten hier te krijgen bijvoorbeeld, begonnen in de jaren 50.
            Verder globalisering en technologische ontwikkelingen, die maken dat de wereld langzaamaan verandert in één grote huiskamer.
            Andere technologische ontwikkelingen die het veel simpel maken om een enkeltje naar het Westen te regelen bij een mensensmokkelaar.
            Verder oorlogen en het ontstaan van failed states, waarbij wij onze handen niet in onschuld kunnen wassen.
            Het is heel normaal dat je als man een plek zoekt voor je vrouw en kinderen waar ze veiliger zijn, en waar er meer bestaansmogelijkheden zijn of lijken te zijn. Ook voor een man zonder gezin trouwens.

            We hebben toch geen maffe complottheorieën nodig om de huidige ontwikkelingen te verklaren?

            Trouwens, ook ik ben er geen voorstander van om ongebreideld mensen toe te laten. Tegelijk vind ik dat we een zekere verantwoordelijkheid dragen.
            Een dilemma, noem je zoiets.

          6. Frank

            de geur van gratis geld.

      2. Simon Brouwenstein

        Beste Beukman,

        De heer van Urk denkt dat de PvdA de instroom van asielzoekers bewust bevordert teneinde zetelverlies te voorkomen.

        Tegen zo’n verwarde paranoia lijkt me geen kruid gewassen.

        1. _Mediaevist_

          Het werkt voor de PvdA nog niet erg, die willen er vast wel vlot een paar honderdduizend bij. Neem er een paar van in huis voor de goede zaak, zou ik zeggen. U woont vast vrij ruim.

          1. Simon Brouwenstein

            Mediaevist fantaseert gezellig door: de PvdA wil er honderduizenden vluchtelingen bij om daarmee stemmen te halen.

            De regel dat je krasse beweringen moet kunnen onderbouwen geldt aan zijn borreltafel niet.

        2. Wachteres

          Alweer Paranoia, Simon? Zweden en GB zijn schitterende voorbeelden van de linkse gekte.

          Tony heeft stiekem ladingen moslims binnen gehaald om ‘de neus van rechts in de multicul te wrijven’ en omdat men ‘wel wist dat die mensen op Labour zouden gaan stemmen’.

          Alle rellen zijn te vinden op internet. De kranten stonden er vol van en de Britten kunnen Tony wel schieten. Maar dat zal hem een zorg zijn, hij is van zijn bedrog stinkend rijk geworden.

          Trouwens, wij zijn vanaf het begin in elk opzicht voorgelogen door de EU.

          Dat moet jij toch weten, of is links daar niet van op de hoogte.

          En ik hou er niet van dat smerige voksbedriegers ook maar iets over ons te zeggen hebben.

        3. van Urk

          Beste Simon, vraag het maar aan de Italianen hoe paranoid ik wel niet ben of aan de Britten die dhimmi staatjes hebben in hun steden en zelfs over een eigen islamitische pretpark beschikken die alleen uitsluitend voor moslims bestemd is met goedkeuring van de overheid. Dat is paranoid!

        4. Wachteres

          Ze stoppen het in elk geval niet, Simon. Links brult het hardst als Wilders het heeft over het sluiten van de grenzen.

          En je weet toch ook wel dat links ‘zielige mensen’ nodig heeft om zich goed te voelen.

          De arbeiders zijn helaas niet meer zielig, dus moeten er anderen komen die vertroeteld kunnen worden.

      3. Gielah

        Bat Ye´Or…. Eurabië.
        Dat is zó´n goed boek, dat de politici … die de inhoud ervan ontkennen,
        die intussen zélf dagelijks waar maken … uit laten komen dus.

        Wrange humor… dit.

        1. Wachteres

          “In deel twee van Welkom in Eurabia (zie deel 1: HIER) aandacht voor het idee dat moslims erop uit zouden zijn de Europese samenleving te ‘islamiseren’. De uitleg van deze ‘islamisering’ gaat vaak gepaard met begrippen als ‘islamofascisme’, ‘dhimmitude’ ‘eurabia’ en ‘botsing der beschaving’.

          Op die manier wordt aangegeven dat er sprake is van een intolerante en agressieve uitheemse beschaving die erop uit is ‘ons’ te onderwerpen met ‘naïeve linkse apologeten’ als medeplichtigen”.

          Als dit in het artikel van Simon al in twijfel wordt getrokken, dan is het niet de moeite waard om de rest te lezen.

          In Het Midden-Oosten en in de EU wordt door leidinggevende moslims hun plannen meegedeeld. Ze komen er openlijk voor uit:

          “Wij zijn in de EU om de sharia daar te vestigen

          Ongetwijfeld zullen er wel gewone moslims zijn die zich nergens druk over maken, net als er heel veel autochtonen zijn die denken ‘dat het allemaal wel mee zal vallen’, hoeve ze zelf niet verder na te denken.

          Maar dat zegt helemaal niets. De nazi’s begonnen destijds ook as een kleine club, maar ze kregen wel de macht in handen en het gewone volk had niets meer in te brengen en was te bang om te reageren, behalve diegenen die in het verzet gingen.

          Ik zou toch maar eens wat anders gaan lezen dan de Volkskrant, Simon.

          Dan raak je wat beter geïnformeerd.

          Jouw huidige reacties zijn er alleen maar opgericht om in opdracht iets wat krom is recht te praten en ik heb geen zin mee om daarop te reageren.

          1. Wachteres

            En dat we te maken hebben met een intolerante en agressieve uitheemse beschaving, daar twijfelt toch niemand meer aan. Behalve Simon.

            Zelfs de linkse kranten komen er niet onderuit om ons daar dagelijks over te informeren.

            De kranten staan er vol van of heb je nog linkjes nodig, Simon?

            Alle bommen en granaten nog aan toe.

      4. Anna

        Beukman Toevoeging: islamieten hebben nog nooit anders gedaan dan elkaar uitmoorden. Dat gaan ze in de toekomst voorzetten in alle Europese staten. Gelijk nemen ze dan alle andersdenkenden mee.

        1. Beukman

          @Anna
          Denk je dat of hoop je dat?

          1. Wachteres

            Het zou wel erg onnozel zijn als je dat niet dacht, Beukie.

            Temeer omdat de EU iedereen maar laat binnenkomen, terwijl de IS al de belofte heeft gedaan dat zij hun mensen zullen sturen.

            Tel daar bij op dat er al wagonladingen fundamentalisten hier zitten en IS al aan de grens van Europa zit, dan hoef je enen en een maar bij elkaar op te tellen.

          2. Beukman

            Als ik zo de moslims in mijn straat en in werkkringen bekijk en zoals ik ze ken, verwacht ik niet dat ze bij een geapende jihad van woeste baardmannen zullen aansluiten, Wachteresje. Daarvoor hebben ze te veel te verliezen: hun gezinnetje, hun hypotheek- of huurhuisje, hun auto, hun baan, hun opgebouwde pensioen. Dat revolutionaire – mochten ze dat ooit hebben bezeten – is er inmiddels wel vanaf gesleten.

  13. Ruud562

    Wachteres
    16 juni 2015 at 09:12
    Maar @Bromsnor, het is de bedoeling dat hier minstens 50 miljoen moslims binnenstromen, dan wordt de demografische verandering een feit en kunnen de verschillende landen probleemloos opgeheven worden.
    De mensen hebben geen idee hoe zij worden door de EU.

    Simon Brouwenstein
    16 juni 2015 at 10:20
    “Deze ‘bedoeling’ blijkt uit geen enkel beleidsstuk of uitspraak van een politicus. Het is dus slechts een fantasie in het hoofd van mevrouw Wachteres. Laten we het creatieve paranoia noemen.”

    Nou SB, politieke bedoelingen zoals bedoeld door Wachteres zal je nooit publiekelijk aantreffen omdat het om beleidsstukken gaat, dus gerubriceerd zijn.

    Neem maar van mij aan, Wachteres zit héél dicht bij de waarheid, een controlerend orgaan als de Tweede Kamer ten spijt!

    1. Simon Brouwenstein

      Zolang die beleidsdoelstellingen nergens is gedocumenteerd, nooit is uitgesproken en ook in strijd is met elke logica ga is er vanuit dat het een platte en lasterlijke leugen betreft.

      1. _Mediaevist_

        Die worden natuurlijk niet openbaar gemaakt, die worden onder de pet gehouden. Net zoals de juiste cijfers van het percentage Moslims in NL rond 2050 door u onder de pet worden gehouden. U rept van 8% en doet alsof u de wijsheid in pacht heeft maar een brugklasser kan nog berekenen dat 14% of meer een stuk aannemelijker is. De democratie in West-Europa is niet meer dan een fopspeen voor onnozele halzen.

        1. Beukman

          Media schrijft:
          “Die worden natuurlijk niet openbaar gemaakt, die worden onder de pet gehouden. ”

          Dat is standaard paranoïa-praat: “Het is waar, het feit dat er geen documenten van te vinden zijn bewijst dit eens te meer: de machthebbers houden deze goed verborgen.”

          1. _Mediaevist_

            Alsof er nooit iets onder de pet wordt gehouden. Dat is in de loop der geschiedenis vaker voorgekomen. Lees eens een boek zou ik zeggen. Het is typisch dat u niet ingaat op het tweede deel van mijn post. De oude (s)linkse truc: je tegenstander als een idioot of een fascist wegzetten en nergens inhoudelijk op ingaan.

          2. Simon Brouwenstein

            Een dergelijk beleid zou ook in strijd zijn met alle politieke logica, maar mogelijk mogen we Mediaevist daar niet op afrekenen.

          3. _Mediaevist_

            @SB: Er is wel degelijk sprake van enige politieke logica. In grote lijnen wordt het Coudenhove-Kalergi plan uit 1922 gevolgd.
            http://www.theeuroprobe.org/2013-044-couden/

          4. Beukman

            @Media
            Nóg zo’n mesjogge complottheorie. Het wordt wel dringen zo. Het wil trouwens niet erg lukken met Coudenhove-Kalergi’s vermeende plannetjes he. Globalisering verhoogt de migratie mensen van verschillende nationaliteiten. Alleen verdommen ze het om samen kindjes te maken.

            What’s next: de Protocollen van Zion?

          5. Simon Brouwenstein

            Beste Beukman,

            Mogelijk is het een goed idee als dra. Gielah ons aan de hand van het Bijbelboek Openbaringen ons de vuige EU-politiek toelicht.

          6. Beukman

            @Simon
            En, als het niet te veel moeite is, ons aanwijst wie of wat de Mammon is. Want uiteindelijk draait het daar allemaal om.

          7. _Mediaevist_

            “Beukman: Nóg zo’n mesjogge complottheorie. Het wordt wel dringen zo. Het wil trouwens niet erg lukken met Coudenhove-Kalergi’s vermeende plannetjes he. Globalisering verhoogt de migratie mensen van verschillende nationaliteiten. Alleen verdommen ze het om samen kindjes te maken.”

            Nog wel, maar na de invoering van de sharia rond 2115 is dat vrij snel opgelost.

      2. Wachteres

        In strijd is met jouw linkse logica, zul je bedoelen, Simon.

        Voor elk weldenkend mens is het EU-beleid heel logisch.

        Ik heb mijn mening hierboven aangegeven, maar daar hoor ik van jou natuurlijk niets over.

        Het verdrag van Straatsburg 1975, zegt je dat iets?

        Mijn echtgenoot en ik hebben dat destijds op internet gevonden, nu zijn de belangrijkste gegevens erover verwijderd. Waarom zou dat nu zijn gebeurd?

        Je bent een smerige linkse leugenaar.

        1. _Mediaevist_

          De boeken van Coudenhove-Kalergi, in feite de architect van de EU, zijn ook zeer slecht te krijgen. Het is allemaal linkse spin naar Orwelliaans model. Al was het links fascisme in 1984 veel grover dan in de praktijk nodig is, de paralellen zijn onmiskenbaar.

        2. Beukman

          @W’je
          Over het verdrag van Straatsburg is van alles te vinden hoor. Maar nog het meest in dat malle boek Eurabia.

          1. Wachteres

            ‘Dat malle boek Eurabia’ is jouw opvatting, Beukie.

            Heb je het wel gelezen of had je genoeg aan de linkse uitleg op internet.?

          2. Beukman

            Ik ben er wel eens aan begonnen, Wachteresje. Het zat aan elkaar als zoveel complottheorieën: gebeurtenissen net zolang hineininterpretieren tot ze pasten in het Grote Complot.
            En dan al die niet kloppende “feiten”, zoals de verschillen in voortplanting tussen autochtonen en allochtonen.

            Nu weet ik het weer: het deed me denken aan de volslagen onwetenschappelijke wetenschap van Peter Siebelt.
            Als je de boodschap vreest, geloof je haar ook.

    2. Wachteres

      Ruud, onze regering heeft alleen maar de opdracht het EU-beleid uit te voeren.

  14. Ruud562

    Nog even de volledige regel citaat Wachters: “De mensen hebben geen idee hoe zij worden bedonderd door de EU.”

  15. van Urk

    Europa wil in twee jaar 40.000 geregistreerde vluchtelingen die aankomen in Italie en Griekenland opnemen en verdelen onder de lidstaten. Eind dit jaar zal er een plan naar voren komen. Dit is toch belachelijk als er nu al vanuit Italie al duizenden illegalen in Europa rondzwerven richting hun eindbestemming!! Wat wordt daar dan mee gedaan als ons land meer dan tweeduizend opvangt via de legale weg volgens het plan terwijl er ondertussen nu al duizenden illegalen lopen rond te zwerven voordat het plan eind dit jaar uitgevoerd wordt? Opsporen en terug sturen of alsnog boven de tweeduizend aan quota op gaan vangen en daarmee de limiet en afspraak overschrijden.

  16. rexm

    Ons politieke bestuur ligt dus comfortabel languit in het Torentje. Of drinkt een biertje in de bar van de Tweede Kamer. Laat het volk maar morren. Doet het altijd. Niks nieuws. Wij zijn democraten, en laten het volk haar tegenzin uitspreken. Daar trekken we ons dan geen mallemoer van aan. Dat heeft altijd prima gewerkt, dus waarom zouden we dat veranderen?

    Op dit moment zijn er eigenlijk maar twee partijen: aan de ene kant de eurofiele partij die zoveel mogelijk EU wil, meer, meer, nog veel meer asielig zoekers en alle hoofden gaarne naar Mekka. En die andere partij die dat nou net niet wil. De eurofiele partij heeft alle politieke macht in handen en beheerst de media volledig. Net als Unilever dat met de margarine doet, wordt de EU geleverd in vele smaken en verpakkingen. Maar het is allemaal hetzelfde eurofiele merk. Margarine kennen we in drie varianten: margarine, halvarine en belazerine. De eurofiele partij komt maar in een variant. De laatste.

    Vandaar dat 70% van de bevolking op eurofiele partijen stemt.

    Door:
    H. Numan
    (voor http://www.ejbron.wordpress.co

    1. Wachteres

      @van Urk, als je met feiten aankomt, dan zwijgen de linksen en de volgende keer komen ze weer met hetzelfde thema, dat allang weerlegd is, op de proppen.

      Ik weiger verder in discussie te gaan met deze linkse trol.

      O, en de site van E.J.Bron deugt niet, volgens flappie Simon.

  17. Lieftinck

    Ik heb de champagne al koud gezet, mensen!
    Het loopt de elite dun in het broek. De grenzen moeten straks dicht, huilen ze.

    Oh, als dat zou kunnen.

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/24162395/__Waarschuwing_voor_sluiting_grenzen__.html
    LUXEMBURG – Als Europa geen oplossing vindt voor de vluchtelingencrisis, kan dat het einde betekenen van het vrije verkeer in Europa. Deze waarschuwing uitte de Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, dinsdag in Luxemburg. Hij is daar voor overleg met zijn collega’s over de problemen.

    Minister Hennis (Defensie) en haar Duitse ambtgenoot De Maiziere, vlak na het ondertekenen van de intentieverklaring over samenwerking tussen de legeronderdelen van beide landen. Duitsland wil geen terugkeer van grenscontroles, maar als er geen verantwoordelijkheid wordt genomen kan dat uiteindelijk leiden tot het verdwijnen van het vrije verkeer, stelde De Maizière. Hij verwees naar de spanningen door de enorme toestroom aan (boot-)vluchtelingen naar de Europese Unie.

    Mensen Het licht gaat uit als wij die miljoenen ‘ vluchtelingen’ niet helpen. Dan gaat het licht maar uit! Ik wil een toekomst voor mijn kinderen.

    1. Gielah

      Inderdaad zou dat de verhoring van een gebed zijn.

      Maarre… bij nader inzien…. gezien de traagheid en de koppigheid van de overheidsdienaren:
      die grenzen gaan dan waarschijnlijk zóveel te láát dicht, dat half jong, mannelijk Afrika tegen die tijd alreeds in West-Europa en Nederland aan het hand ophouden, roven en verkrachten is…
      en dán worden er pas opnieuw douánediensten ingesteld, ook weer tergend langzaam natuurlijk…
      en er wordt dan natuurlijk ook goed op gelet dat er tussen die nieuwe douaniers ( als afspiegeling van de bevolking, zoals dat heet) nauwelijks echte Néderlanders zullen zitten,
      maar mensen van véle nationaliteiten,
      al of niet in staat Nederlands te lezen en te spreken,
      die er natuurlijk niet over zullen péinzen ” hun broeders ” , al of niet medemoslims….buiten de poort te houden.

      Alles wat zich dan op dat moment reeds BINNEN de landsgrenzen bevindt…dat zal… op de eis van Gutmenschen, uiteraard… hier natuurlijk moeten BLIJVEN… en ‘vlúchteling’ genoemd worden…
      mét hun hier zo snel mogelijk naartoe te halen vrouw(en), kinderen, ouders, grootouders, neven, nichten, tantes, ooms, buren en dorpsgenoten.

      We zijn er nog niet.

    2. Beukman

      @Lieftinck
      Ah! Nóg een complottheorie, in de comments:
      “Zie je wel, de wederopbouw van het duitse rijk zit achter die hele EU,..duitsers hebben het blijkbaar voor het zeggen voor de gehele EU. “

  18. Wachteres

    O, gaat het licht alweer uit? Dat zou ook gebeuren als we niet voor de EU stemden.

    Het licht is uitgegaan.

  19. van Urk

    Italie dreigt EU; “Neem tienduizenden Afrikaanse immigranten op, of we sturen ze allemaal terug”. De Italiaanse premier deelt hiermee zijn oproep aan andere lidstaten; “”Ons plan B zal Europa pijn doen””. Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland hebben de grenzen met Italie gesloten voor immigranten. Dankzij het uitnodigende Brusselse beleid heeft de almaar ernstiger wordende immigranten crisis Italie het water tot aan de lippen doen stijgen, zozeer dat het de Europese unie een ultimatum stelt; “”Neem tienduizenden van onze vluchtelingen op, of jullie krijgen een andere Italie te zien die ze allemaal terugstuurt”! Een razzia tegen immigranten wat dus tegen de Europese principes in zal gaan, kan een werkelijke realiteit gaan worden.

  20. van Urk

    De Duitse Professor Herwig Birg grondleger van het moderne bevolkingsonderzoek verklaarde al dat een grootschalige immigratie een “demografische plaag” zal veroorzaken in Europa. En dat verschillen tussen arm en rijk, jong en oud,autochtonen en allochtonen straks onhoudbaar zal worden. “Niets is schadelijker voor een land dan autochtonen vervangen door groot aantal allochtonen”. volgens hem zal de komst van een tsunami aan immigranten ertoe leiden dat onze sociale voorzieningen overbelast zullen raken en compleet instorten, kort gezegd; de door de EU geeiste immigratie zal definitief een einde maken aan onze welvaart.

    1. _Mediaevist_

      Volgens de Grote Denkers Brouwenstein en Beukman weet zo’n Duitse professor er vast helemaal niets van. Het zou me ook niet verbazen als de beste man binnenkort zijn baan kwijt is. Echter, vermoedelijk zijn de schaapjes al op het droge en is een linkse fatwa ingecalculeerd.

  21. van Urk

    Zoals bekend staat het V.K. samen met Zweden,Noorwegen en Denemarken bovenaan de Europese lijst van dhimmi staten die op steeds meer terreinen buigen voor de eisen van de moslims en daarmee de discriminerende islamitische Sharia wetten. Het voldoen aan de eisen van de moslims zoals het bouwen van een islamitische pretpark,verkrachtingen en stijgende criminaliteit is daar de orde van de dag geworden wat door linkse overheden uit die landen verzwegen wordt . Groot Brittanie kent de door de gevestigde politiek en reguliere media verguisde ” “Britain first” beweging, dat zich verzet tegen de voortschrijdende islamisering van het land. Toen twee leiders van de organisatie, Paul Golding en Jayda Fransen, de stad Luton bezochten voor een bezoek aan de plaatselijke christelijke leiders, werden ze verbaal en fysiek aangevallen door moslims, die schreeuwden: “”Dit is ONS land, waarom gaan jullie niet terug naar jullie eigen land! En dan ben ik paranoid volgens mensen als Simon wat natuurlijk ook logisch is want hier in ons land hebben wij nog niet met deze toestanden als in Groot Brittanie, Scandinavie of Frankrijk te maken maar dat zal niet zo lang duren als wij toegeven aan de immigranten die aan onze deuren kloppen om binnen gelaten te worden. Simon is waarschijnlijk alweer vergeten hoe immigranten tekeer gingen in Italie met het slopen van b.v. mariabeelden wat al een goed begin betekent als zij met deze C.V.naar ons land zullen gaan komen waar bij ons sprake is van tolerantie, verdraagzaamheid en vrijheid van godsdienst. Dat soort toenemende moslims stichten juist de dhimmi staatjes op in onze wijken.

    1. Daniel

      Goed dat je zegt van die slooppartij van immigranten in Italië, ik maar denken dat het de Fyenoord hooligans waren.

      Nergens hebben ze meer respect voor.

  22. Gielah

    Komt net binnen op mijn pc.
    Wilders: “De bevrijding is begonnen”.

    http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-related/geert-wilders/8415-geert-wilders-de-bevrijding-is-begonnen.html

    1. Simon Brouwenstein

      De bevrijding is begonnen.

      Foei, foei, is me dat lachen!!

    1. _Mediaevist_

      De hierbij betrokken politici moeten zorgen dat ze hun beveiliging op orde hebben. Speciale aandacht moeten ze hebben voor kogels van links en kogels van de USA.

    2. Daniel

      Dat kan niet meer mislukken.

      diezelfde NOS:

      ‘Vorige week waren het nog Calais en Milaan, nu kijkt de wereld naar de vluchtelingen in Ventimiglia. Honderden vluchtelingen willen daar de grens met Frankrijk oversteken en verder Europa in, helemaal naar de wens van Italië. Dat land kan de vluchtelingenstroom niet meer aan en wil de asielzoekers uit Afrika en het Midden-Oosten over Europa herverdelen.’

      Nu zal EUROPA het verzet beginnen.

      De vlaggen uit en iemand moet gauw een lied componeren.
      Liever niet Jantje Smit en de drie J’ s liever ook niet.

      De oudere kennen deze nog wel (Ken je deze nog…)

      Mijn Nederland

      Waar de blanke top der duinen
      Schittert in den zonnegloed,
      En de Noordzee, vriend’lijk bruisend
      Neêrlands smalle kust begroet,
      Juich ik aan het vlakke strand:
      Juich ik aan het vlakke strand:
      ‘k Heb u lief, mijn Nederland!
      ‘k Heb u lief, mijn Nederland!

      Waar het lachend groen der heuvels
      ’t Kleed der stille heide omzoomt,
      Waar langs rijk beladen velden
      Rijn of Maas of Schelde stroomt,
      Klinkt mijn lied op ouden trant:
      Klinkt mijn lied op ouden trant:
      ‘k heb u lief, mijn Nederland!
      ‘k heb u lief, mijn Nederland!

      Blijf gezegend, land der Vad’ren,
      Make u eendracht sterk en groot,
      Blijve ’t volk der Koninginne
      Houw en trouw in nood en dood!
      Doe zoo ieder ’t woord gestand:
      Doe zoo ieder ’t woord gestand:
      ‘k Heb u lief, mijn Nederland!
      ‘k Heb u lief, mijn Nederland!

      1. Daniel

        http://www.liedjeskist.nl/bladmuziek/boek1/1016.gif

        Kan iedereen het op de piano of trompet meespelen.

  23. van Urk

    Mediavist@ Die hebben we straks ook nodig als er opstanden zullen gaan komen uit de hoek van illegalen en linkse activisten. Ook Duitsland dreigt nu zijn grenzen te gaan sluiten waardoor het vrije grensverkeer in het geding zal komen zolang de EU niet met betere plannen komt betreft het vluchtelingenprobleem.

    1. _Mediaevist_

      Ik denk dat types als Brouwenstein en Beukman wel meer weten over de aankomende mobilisatie van hun kamp. Ga er maar vanuit dat ze flink wat wapens hebben.

      1. Beukman

        @Media
        Dat heb je goed gezien. Ons kamp heeft een heel arsenaal van wapens bij elkaar gescharreld, van kromzwaarden tot BUKs. Daarnaast hebben we politici omgekocht, pionnen gezet op universiteiten, en ook de staatsomroep én de SBS-groep is onze handen.

        1. Simon Brouwenstein

          En we bestrijden op het internet met groot fanatisme rechtse kabouters die onze vuige plannen doorzien.

          1. _Mediaevist_

            Rechtse kabouters hebben mede door hun geringe grootte een betere kans linkse kogels te ontwijken dan lieden van een normaal postuur.

  24. Nog1

    De term illegaal klopt hier niet helemaal; Albanezen mogen zonder visum in het Schengen-gebied verblijven.

    GB hoort niet bij Schengen, vandaar dat het reizen naar GB wél verboden is, maar als Albanezen in Nederland verblijven (of Frankrijk) overtreden ze geen enkele wet.

  25. Gielah

    En wie heeft die zonder-visum-binnen-mogen flauwekul bedácht?
    Niet de Europese búrger!

    Dezelfde g.dvergeten politici, die ook onze soevereiniteit zomaar weggegeven hebben…. om nog maar te zwijgen van ons geld.

    Onbegrijpelijk… dat er nog steeds mensen blijmoedig roepen dat WIJ daar nu eenmaal voor gekozen hebben.
    Wij móchten helemaal niet kiezen!
    Daar gaat het nu juist over.

    Alle partijen min één waren ervoor… en die ene partij is de laatste jaren volkomen afgebrand en zwartgemaakt, zodat alleen volstrekt onbelazerbaren daar nog achter bleven staan…. dus wát nu: kiezen en gekozen hebben?

    1. Nog1

      ‘Niet de Europese búrger!’

      Dat is niet helemaal juist; de Europese burger heeft op partijen gestemd die dat bedacht hebben. En die partijen hebben in alle landen bij de laatste verkiezingen (die lang na dat besluit gehouden zijn) weer op partijen gestemd die het daar mee eens zijn.

      1. Gielah

        Er ZIJN geen andere partijen… toch?
        Alleen de PVV… en die is door de media in het verdomhoekje gezet.
        Dat bedóel ik nu juist.. we zijn .. wat de EU en de massa-immigratie van moslims in FETE een één- partijen-staat.. dus een dictatuur.

        1. Nog1

          Je beweert dat er geen andere partijen zijn, om er vervolgens eentje op te noemen.

          In alle Europese landen bestaat een PVV-achtige partij. Ze trekken gewoon veel te weinig stemmen.

          Dat heeft niet zoveel met de media te maken; de meerderheid van het electoraat volgt de politiek helemaal niet, en wordt dus niet zo erg door de media beïnvloed.

        2. Simon Brouwenstein

          Dat is natuurlijk correct, mevrouw Gielah, de PVV staat veilig in het verdomhoekje.

  26. Gielah

    Moet ik alles herhalen, dan?
    Alleen de zéér zelfstandig denkenden stemmen op partijen, die de dames en heen ándere politici en 99% van de mediamedewerkers van een soort nazi-sausje voorzien hebben….. dat móet u toch ook érgens bekend zijn?

    Heel wat mensen gelóven wat ze op radio en tv horen en in hun ( allemaal linkse) kranten lezen, hoor!

    Zelf lees ik het Reformatorisch Dagblad, maar de brave journalisten daar huilen ook keurig netjes met de wolven in het bos mee.

    Hersenspoeling werkt!
    Echt!
    Zelfs op DDS kom je nog zulke gespoelden tegen.. en die hebben natuurlijk al helemáál geen excuus.
    want hier komen genoeg mensen die door de leugens heen prikken.

    1. Simon Brouwenstein

      O gruwel, de zwartgekousde biblebelt is inmiddels ook al geheel vergiftigd door het linksche adderengebroed.

      1. -Harry

        Zeg Zweinstein ,

        je zat hier onlangs nog te verkondigen dat je WERKT .
        Wanneer doe je dat dan , want je bent hier de allahganselijke dag in de weer met je moslimgebef .

        Wat voor ” werk ” doe je dan dat je daar niks voor hoeft te doen ?

    2. Nog1

      @ Gielah

      Je overschat de politieke interesse van de Nederlanders behoorlijk, en daarmee ook de invloed van de media.

      Maar de kijkcijfers van politieke programma’s laten er geen twijfel over bestaan; een ruime meerderheid kijkt nooit een programma waar politiek in voorkomt.

      Wat de kranten betreft eenzelfde beeld; meer dan de helft van de huishoudens heeft helemaal geen krant. En niet iedereen in de huishoudens die wel een krant hebben leest hem. Wie hem wel leest, leest lang niet altijd de politieke onderwerpen.

      Internet heeft dit niet echt opgevangen; 69% kijkt op internet nooit naar een nieuwssite. En van de 31% die dat wel doet, gaat een groot gedeelte naar show en sportnieuws.

      Dit is dan ook de reden dat politici tijdens campagnes het advies krijgen om mee te doen aan spelletjes en andere flutprogramma’s. Anders zou niemand weten wie ze zijn.

      1. AnnieJansz

        Ik kijk eigenlijk alleen maar DDS en porno op het internet.

        1. Nog1

          Misschien een tip voor de spindoctors; als ze weer eens een politicus hebben die te weinig naamsbekendheid heeft mee laten doen aan een pornofilmpje.

          Bij politici als Plasterk en Hennis Plasschaert is niet zo moeilijk een porno-genre te bedenken. Terwijl staatssecretaris Dekker zijn naam dan ook wel mee heeft.

    3. AnnieJansz

      Ik heb mijn PVV-buurman wat stukjes van mede-partijgenoot Gielah laten lezen.

      Zijn reactie was “dat mens is volledig van de pot gerukt”

      Ik heb de schuttingwoorden overigens uit dit citaat verwijderd.

    4. Beukman

      Gielah merkt op:
      “Hersenspoeling werkt!
      Echt!”

      Inderdaad! Drie maal daags een behandeling, en bij voorkeur één vlak voor het slapen gaan!
      🙂

      1. Maaike

        Haha, ik hoop dat Gielah nog heel lang op de DDS blijft.

  27. Ruud562

    Och, Jezus redt of wordt het toch de kruisraket?
    Of moet ik langzamerhand aan Allah gaan denken?

    1. Simon Brouwenstein

      Thans zingen wij uit de bundel van Johannes de Heer lied 7 vers 1:

      Als g’ in nood gezeten,
      geen uitkomst ziet,
      wil dan nooit vergeten,
      God verlaat u niet.
      Vrees toch geen nood,
      ’s Heren trouw is groot,
      en op ’t nacht’lijk duister,
      volgt het morgenrood.
      Schoon stormen woeden,
      ducht toch geen kwaad;
      God zal u behoeden,
      uw toeverlaat.

      1. AnnieJansz

        Zeg Simon,

        Ik ben dol op de Amerikaanse goodfeel berichten op DDS, echt een lichtpunt in mijn armzalige bestaan zeg maar.

        Helaas komt er af en toe nog wel eens een stukje voor waar je een mening over zou kunnen hebben en dat vind ik echt jammer.

        Nu gaan die berichtjes vaak over de 100 comments heen, meestal tegen jou gericht en verder zonder inhoudelijke bijdrage.

        Maar ik wordt zo depressief van al die ongelukkige mensen die zich hier uitleven, dat ik je wil verzoeken om eens niet op een stukje zou willen reageren.

        Die mensen zijn volledig vastgelopen en rekken hun armzalige leventje alleen maar om boos op jou te zijn.

        Zou je het een keertje kunnen laten?

        1. _Mediaevist_

          Arie Janszzzzzzzzzz, de trouwe vazal van Kalief B doet weer een plasje. Moet zeggen, voor een socialist werkt je baas hard. Wellicht schuilt er een calvinist in de man: werken, lijden, prediken.

    1. Simon Brouwenstein

      Over Toetssteen en zijn vrienden:

      Wij zijn:

      Conservatief. Wij geloven in traditie en zijn trots op onze geschiedenis. Nederland moet zijn christelijke achtergrond en waarden behouden.

      Nationalistisch. Wij staan voor een sterk en soeverein Nederland.

      Eurosceptisch. De Europese Unie (EU) bedreigt onze soevereiniteit. Hoe meer verdragen Nederland met de EU ondertekent, des te meer zelfbeschikkingsrecht wij verliezen. De Nederlandse politiek werkt mee aan deze machtsoverdracht. Als de huidige ontwikkelingen doorgaan, verandert Nederland in een provincie van Europa.

      Republikeins. Volgens de grondwet is iedereen gelijk. Dit geldt echter niet voor de koninklijke familie, die over geboorterecht beschikt. Het geboorterecht is niet meer van deze tijd. Bovendien heeft de monarchie een eigen agenda die afwijkt van het Nederlands belang.

      Realistisch. Elk onderwerp moet bespreekbaar zijn en bekritiseerd kunnen worden. Waarheden en feiten zijn belangrijker dan sensitiviteit en gevoelens. Om dat te bereiken, dient de politiek correcte houding te verdwijnen.

      http://curiales.nl/over-ons/

e-mail:

 
Ja, ik ga ermee akkoord dat Dagelijkse Standaard mij incidenteel commerciële emails stuurt.