'Bin Laden is een lekker ding'

Nieuws12 aug 2014, 12:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Dat Georgina Verbaan wijlen terroristenleider Bin Laden een lekker ding vindt, is triest. Maar dat de publieke omroep doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is om een terrorist te aanbidden, is echt supertriest.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading