Flauwe tv blijft flauw

Nieuws04 mei 2012, 12:15

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
En weer heeft bijna niemand gisteren gekeken naar Omroep Maxim (110.000 kijkertjes). Ik dacht dat het programma nu wel van de televisie zou zijn verdwenen. Gelukkig is het bijna zomer; zijn we eindelijk van deze oersaaie en flauwe tv af.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading