ISIS-terreur is de schuld van de sjiieten!

Nieuws24 jun 2014, 21:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Een bizar fragment bij de publieke omroep vandaag, waarin de ultra-orthodoxe moslimtheoloog Yusuf al-Qaradawi alle ruimte krijgt om de schuld van de ISIS-terreur te leggen bij de sjiieten, omdat die de soennieten onderdrukken. Alsof het dan ineens oké is om mensen in greppels te leggen en ze te executeren. Dat de NPO dit zomaar uitzendt, zonder enig weerwoord, is werkelijk ongelofelijk.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading