Stel DDS in als voorkeursbron op Google.
Voeg DDS toe op GoogleEr wordt te veel politiek bedreven en dat gaat ten koste van het voetbal en de club. Daarom hoop ik dat de leden donderdag vooral de oplossing van dit probleem centraal stellen. Als ze daar uitkomen dan zijn er genoeg mensen die zullen zorgen dat de dingen voor elkaar komen zoals de leden en supporters dat willen. Daar hoor ik ook bij.
Zelfs als het zover mocht komen dat ik als erelid in een interim-commissie moet zitten. Omdat ik er altijd voor de club Ajax zal zijn. Ik neem dan alleen wel mijn verantwoordelijkheid voor het voetbal en niet allerlei andere zaken.
Loading