Koningslied was heel goedkoop hoor!

Nieuws26 apr 2013, 21:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Nou, de BN'ers hebben de €150.000 niet in hun eigen zak gestoken, maar het is opgegaan aan grote schermen en de poespas eromheen. Dat maakt het natuurlijk ineens véél acceptabeler dat er meer dan een ton belastinggeld is verdampt. Sarcasme weer uit!
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading