KvdB monteert ongepaste muziek onder protesten Brazilië

Nieuws21 jun 2013, 21:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Goed, en we kunnen ook Knevel & Van den Brink afschrijven als serieuze actualiteitenrubriek. Terwijl men beelden te zien krijgt waarop half Brazilië wordt afgebrand speelt een intens vrolijk zomerliedje.
En dat van de fatsoensrakkers van de EO van wie je geen godsnaam mag zeggen. Bah, hypocrieten.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading