NOS noemt ISIS-terroristen toch weer 'rebellen'

Nieuws17 jun 2014, 12:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Eerlijk is eerlijk: het NOS Journaal noemde ISIS gisteren een islamitische terreurbeweging, net als NOS op 3. Maar het NOS Journaal noemde de ISIS-terroristen in dezelfde uitzending óók 'rebellen'. En dat nog wel tijdens een item over gesneuvelde Amerikaanse militairen in Irak. Respectlozer kan bijna niet. Waarom blijft de NOS de moordenaars van ISIS rebellen noemen als ze overduidelijk islamitische terroristen zijn?
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading