NOS promoot wiet

Nieuws04 mei 2012, 8:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
NOS op 3 heeft een manier bedacht om wiet te promoten, namelijk door te doen alsof een of ander animatiefilmpje over de wietpas ontzettend populair is. De redactie van het jongerenprogramma is natuurlijk tégen de wietpas. Wiet moet gewoon vrij beschikbaar zijn, want drugs is goed. Aldus de NOS.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading