Onderzoek gestart na bijtincident Suarez

Nieuws25 jun 2014, 9:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Schorsing.
Als deze man niet uit het toernooi wordt gehaald kan de FIFA zich beter opheffen.

De FIFA is een disciplinaire strafprocedure gestart tegen de Uruguayaanse aanvaller Louis Suárez wegens het bijten van de Italiaanse verdediger Giorgio Chiellini. Suárez heeft tot vanmiddag vijf uur lokale tijd om zijn kant van het verhaal te vertellen.

Ik wens hem daar veel succes bij. Uit de beelden blijkt namelijk dat hij Chiellini 100% bewust beet. De bal was niet eens in de buurt, de verdediger zei of deed niets om het uit te lokken... en toch viel de psychopaat Suarez hem aan. 
Zet die man maar uit het toernooi. En wel onmiddellijk.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading