Onrust in Korea schuld van de Amerikanen?

Nieuws03 apr 2013, 21:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Vreemde uitspraak van hoogleraar Koreastudies aan de Universiteit van Leiden Remco Breuker. Volgens hem provoceert Amerika meer dan Noord-Korea door met bommenwerpers en straaljagers in de buurt te vliegen. Hij is toch niet vergeten dat het Noord-Korea was dat eerder dit jaar alle onrust begon? De Verenigde Staten reageren slechts op een crisis die door Noord-Korea in het leven is geroepen.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading