Paul Rosenmöller vliegt naar Zuid-Amerika

Nieuws25 jun 2013, 12:15

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Als je oud-GroenLinks-leider Paul Rosenmöller zo door Zuid-Amerika ziet reizen om daar verslag te doen voor een paar honderdduizend kijkers van zijn IKON-programma, dan vraag je je toch af: zou hij met het vliegtuig zijn gegaan en dus het milieu ernstig hebben vervuild? Of telt het niet als je het voor "de goede zaak" doet?
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading