PETA: dierenmoordenaars

Nieuws27 feb 2012, 14:24

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
PETA zeg zich zogenaamd in voor dieren; ja, we moeten allemaal vegetariër worden, etc. enzovoort. Oh, en daarnaast, laat PETA keer op keer weten, gaan 'we' op bijzonder slechte wijze om met onze huisdieren. Ja, ja. Wat blijkt? Bij PETA zelf zijn ze vele malen erger dan u en ik, en zelfs dan het gemiddelde asiel. De opgevangen huisdieren worden bijzonder slecht behandeld én massaal afgemaakt. Gewoon, omdat het kan. Weerzinwekkend.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading