Publieke omroep gedraagt zich als een commerciële zender

Nieuws21 jul 2014, 21:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Over belastinggeldverspilling in Hilversum gesproken... Er is niets onzinniger dan een spelshow die bij de publieke omroep wordt uitgezonden. Helemaal als die spelshow, in dit geval Eén tegen 100, jarenlang bij de commerciëlen is uitgezonden. Er is dus geen enkele reden om zo'n programma uit te zenden op kosten van de belastingbetaler.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading