Van Rossem mag geen 'godsnaam' zeggen van EO

Nieuws21 jun 2013, 12:15

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Beetje overdreven betuttelend jaren '50-spruitjesluchtgedrag van de EO, niet? Waarom mag Maarten van Rossem in godsnaam geen 'godsnaam' zeggen? Dan ben je wel heel snel op je gelovige teentjes getrapt...
Stel je niet zo aan.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading