PETER HILZ / ANP

Tom Russcher (FVD) sloopt asielbeleid in Tweede Kamer: "Voer Zweedse meldplicht voor illegalen nú in"

Politiek26 jun , 8:02

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Terwijl het Nederlandse asielbeleid al jaren volledig in de soep loopt en de deugelite in Den Haag weigert om harde maatregelen te nemen, laten ze in Scandinavië zien hoe het wél moet. Zweden - ooit het gidsland voor naïef links-liberalisme - heeft definitief het roer omgegooid en kiest voor een ijskoude, broodnodige realpolitiek. FVD-Kamerlid Tom Russcher maakte deze week in de Tweede Kamer op heldere en onnavolgbare wijze duidelijk dat Nederland deze koers per direct moet kopiëren. In een krachtige videoboodschap van zijn parlementaire inbreng op X laat het FVD-Kamerlid zien dat de maat vol is: het is de allerhoogste tijd om de illegaliteit in ons land keihard de kop in te drukken!

Tom Russcher eist de Zweedse aanpak in de Tweede Kamer

De nieuwe Zweedse wetgeving windt er geen doekjes om en pakt de migratieproblematiek bij de wortel aan. Ambtenaren worden in Zweden simpelweg verplicht om illegalen die zij tegenkomen direct te melden bij de bevoegde instanties. Daarnaast kunnen verblijfsvergunningen per direct worden ingetrokken bij criminaliteit of ernstig wangedrag. Steel je, pleeg je geweld of misdraag je je ernstig in de samenleving die jou heeft opgevangen? Dan verlies je onvoorwaardelijk het recht om er te zijn en word je uitgezet.
Russcher trok deze week in de Tweede Kamer fel van leer omdat Nederland weigert deze logische stappen te zetten. Hij maakte gans helder dat het een gotspe is dat in Nederland illegalen nog altijd met de fluwelen handschoen worden aangepakt, terwijl onze Zweedse buren een ijzeren muur optrekken tegen wetsovertreders. Geen wegkijkgedrag meer aan het loket, geen bureaucratische achterkamertjes waarin illegaliteit wordt gedoogd, maar pure transparantie en handhaving van de wet: dat is wat FVD eist voor de Nederlandse samenleving!
VECHT MEE TEGEN HET PARTIJKARTEL: STEUN DE DAGELIJKSE STANDAARD EN DONEER NU! (Artikel gaat verder onder deze oproep)
De gevestigde orde en het linkse partijkartel doen er alles aan om onafhankelijke rechtse stemmen te smoren, te censureren hives en monddood te maken. Wij buigen niet voor de Hilversumse mores, weigeren ons te conformeren aan de deugcodes en blijven de rauwe, ongecensureerde waarheid opschrijven. Maar om deze frontale strijd vol te kunnen houden tegen de met miljoenen gesubsidieerde staatspers, hebben we jóuW hulp keihard nodig!
Laat het kartel niet winnen en steun onze onafhankelijke journalistiek met een directe financiële donatie. Elke euro is een rechtstreekse klap in het gezicht van de deugelite en helpt ons om de barricaden op te blijven gaan.
🔗 Doneren kan veilig en rechtstreeks via bankoverschrijving:
IBAN: NL95RABO0159098327
T.n.v.: Liberty Media
Samen trekken we de grens tegen de totale hypocrisie!

De hypocrisie van VVD, CDA en D66 in de zaal ontmaskerd

Het meest vlijmscherpe element van de inbreng van Russcher is de politieke context die hij de weigerachtige Kamerleden voorschotelde. Dit keiharde, rechtse immigratiebeleid wordt in Zweden namelijk uitgevoerd en gesteund door partijen die in het Europees Parlement in exact dezelfde fracties zitten as het Nederlandse CDA, de VVD en D66!
Het legt de totale hypocrisie en het deugcomplex van de Nederlandse politieke klasse pijnlijk bloot in het parlement. In Brussel stemmen VVD en D66 hand in hand met de Zweden die deze wetten invoeren, maar zodra ze in Den Haag in de bankjes zitten, kijken ze ostentatief weg.
Russcher fileerde deze dubbele moraal genadeloos. In Nederland durft de VVD zich rond verkiezingstijd wel te profileren met stoere migratietaal, maar in de praktijk buigen ze direct voor de linkse oppositie en de asieladvocaten. Waarom kan er in Zweden wél wat hier door het kartel as "onbespreekbaar" wordt afgeserveerd?

Hoog tijd dat Nederland het FVD-pleidooi volgt

De Zweedse omslag laat zien dat de zogenaamde "internationale verdragen" en "Europese regels" waar Nederlandse ministers zich altijd achter verschuilen, een slap excuus zijn voor een totaal gebrek aan politieke moed. Als een land de politieke wil heeft om de eigen burgers, de openbare orde en de eigen cultuur te beschermen, dan kán dat gewoon.
Het is dan ook terecht dat Tom Russcher namens Forum voor Democratie eist dat Nederland dit Zweedse voorbeeld blindelings overneemt. Voer die meldplicht voor ambtenaren in, maak een einde aan de asielbureaucratie en zet crimineel tuig met een verblijfsvergunning onmiddellijk op het vliegtuig terug naar het land van herkomst.
Onze samenleving bezwijkt onder de druk van de instroom en de overlast. Als de politiek in Den Haag nog een greintje zelfrespect heeft, breken ze vandaag nog met de doctrine van het wegkijken en luisteren ze naar de heldere inbreng van Russcher!
ELKE DAG RECHTS EN ONAFHANKELIJK NIEUWS: RECHTSTREEKS STEUNEN MET EEN DONATIE!
Als u wilt dat er in Nederland een vlijmscherp, rechts en onafhankelijk geluid blijft klinken dat de naïviteit van de politieke klasse en de valstrikken van het partijkartel genadeloos blootlegt, help ons dan om terug te vechten. Zonder uw directe financiële betrokkenheid worden we weggesmoord door de reguliere mediamafia. Laat ons rechtse geluid niet kapotgaan!
Maak het verschil en doe vandaag nog een donatie op onze officiële bankrekening:
  • Rekeningnummer (IBAN): NL95RABO0159098327
  • Ten name van: Liberty Media
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading