+3
07:05
+7
23-06-2026 13:32
+32
23-06-2026 13:29
+0
22-06-2026 21:41
+4
22-06-2026 20:31
+22
22-06-2026 20:28
+8
22-06-2026 18:59
+47
22-06-2026 15:13
+14
22-06-2026 15:06
Loading
+3
PeterBeetje
Dit is echt zo D666, zo kartel. Politici zijn onbetrouwbaar tot op het bot, zitten er niet voor Nederland, maar alleen voir zichzelf. Zijn er uitzonderingen? NEE!!07:05
+7
PeterBeetje
Ik hoop dat Japan voor dit soort eikels nog levenslange opsluiting kent.23-06-2026 13:32
+32
PeterBeetje
Als je allochtoon bent, zogenaamd op de vlucht en je hebt gelogen over seksuele voorkeur, dan krijg je in Nederland alles op een presenteerblaadje: huis, meubels, uitkering, fatbike enz enz.23-06-2026 13:29
+0
PeterBeetje
Top! Nu heel Labour nog weg en plaats maken voor Nigel Farage en Reform UK zodat de remigraties gestart kunnen worden.22-06-2026 21:41
+4
PeterBeetje
Top! Nu heel Labour nog weg en plaats maken voor Nigel Farage en Reform UK zodat de remigraties gestart kunnen worden.22-06-2026 21:41
+3
PeterBeetje
"Het waren landen...", ja zo lust ik er nog wel wat. De oorsprong van de beschaving ligt in het gebied tussen de Tigris en de Eufraat, nou, van die beschaving is weinig over. Moslims voeren nu hun "kruistochten" uit, ze doen precies wat "wij" in de middeleeuwen deden. Alleen hebben zij geen kruis maar een pedofiele profeet. Je leeft in een DreamWorld, maar dat heb ik al eerder gezegd. De wereld zal er door deze volksverhuizingen niet mooier op worden, dat ligt m.i. aan moslims die hun geweldige heilstaatjes ontvluchten maar vervolgens de beschaafde wereld vervuilen.22-06-2026 20:31
+22
PeterBeetje
Allemaal dankzij de massa-immigratie en islamisering van Nederland en natuurlijk de partijen die dit laten gebeuren: D666, CDA, VVD, PRO, SP, VOLT, PVDD en CU.22-06-2026 20:28
+8
PeterBeetje
Ik heb ook niets tegen het Joodse volk. Ik heb veel tegen moslims. Waar moslims zijn, is verloedering. Het is een wetmatigheidje. Kijk naar de islamitische landen en noem 1 land waar het pais en vree is, waar andersgelovigen worden geaccepteerd en waar het met rechten van vrouwen, LHBTIQ+'ers wel goed zit. Klopt, dat bestaat niet. En al die ellende importeren wij op grote schaal. De islam is het gif dat onze planeet onbewoonbaar maakt. Het grappige is dan wel dat ze allemaal hun islamitische heilstaatjes ontvluchten om hier een uitkering op te strijken.22-06-2026 18:59
+47
PeterBeetje
Oke, we gaan een raadspelletje doen. Zijn dit: A: onopgevoede baldadige blanke jongens? B: onopgevoed allochtonentuig, ws Marokkaans?22-06-2026 15:13
+14
PeterBeetje
VPRO is van Vrijzinnig naar Onzinnig gegaan. Waar vroeger ruimte werd gegeven aan kunstenaars als Schippers en auteurs als Adriaan van Dis, intellectuelen, is die kwaliteit ingewisseld voor gestoorde wijven als Sophie Straat. "Witte mannen naar achteren"... nou Sophie, ik denk dat die witte mannen graag naar achteren zijn gegaan als jij hun uitzicht bent. En VPRO kom op, vinden jullie zelf het niveauverschil met de eerder genoemde heren niet wat te groot?22-06-2026 15:06