NPO-activiste Simone Weimans: 'Wegloper Baudet heeft gezorgd voor veel nieuwe volgers op Twitter!'

Nieuws15 jun 2020, 8:22

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
We hebben allemaal kunnen zien, lezen en horen hoe Thierry Baudet gisteren boos wegliep tijdens een gesprek met NOS-activiste Simone Weimans. De presentatrice zou zich niet hebben gehouden aan afspraken met de FVD-politicus en zijn woordvoerder.
De zogenaamd onpartijdige staatsjournalist Weimans lijkt het hele voorval vooral te zien als een populariteitsstunt. Op Twitter schrijft ze dan ook fier:

"Wow de wegloper heeft gezorgd voor veel nieuwe volgers op Twitter. Wees welkom allen!"

Iedereen mag natuurlijk zijn of haar eigen mening hebben, maar van een NOS-presentatrice zoals Weimans zou je toch iets meer nuance verwachten. Of misschien toch niet helemaal - naar nu blijkt.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading