BART MAAT / ANP

Lidewij de Vos ontmaskert lafhartig bezoek Rob Jetten aan Ter Apel: "Omwonenden worden compleet genegeerd!"

Politiek26 jun , 16:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Het is werkelijk van een stuitende, hemeltergende arrogantie hoe de globalistische deugelite in Den Haag weigert de harde werkelijkheid onder ogen te zien. Premier Rob Jetten (D66) bracht een bezoek aan het overvolle asielzoekerscentrum in Ter Apel. Maar wie dacht dat de minister-president daar kwam om te luisteren naar de noodkreet van de geterroriseerde Nederlandse burgers die daar wonen, komt bedrogen uit. Jetten koos er traditiegetrouw voor om een puur pr-feestje te vieren met de asielindustrie en de instroom zelf. Journalist en criticus Lidewij de Vos deelt op X een vernietigende en volstrekt rake klap uit aan deze lafhartige vertoning. Jetten is doodsbang voor de legitieme kritiek van de eigen bevolking!

Jetten weigert te praten met geterroriseerde inwoners

Jetten spuide op X de bekende linkse deugretoriek na zijn bezoek aan het Groningse dorp. Hij prees de medewerkers van het COA, het Rode Kruis en Vluchtelingenkring, en jammerde over de "menswaardige opvang" die in het geding is
. Zijn conclusie? Niet de instroom moet onmiddellijk naar nul, nee, alle andere Nederlandse gemeenten moeten "solidariteit" tonen en nóg meer opvangplekken creëren. Met andere woorden: heel Nederland moet worden opgeofferd aan de asielwaanzin.
Lidewij de Vos legt de vinger direct op de zere plek en fileert de tactiek van de D66-premier genadeloos. Jetten ging uitgebreid in gesprek met het COA en de asielzoekers zelf, maar liet de getroffenen in de omliggende wijken ijskoud links liggen. De Vos vraagt zich op X hardop af:
„Omwonenden worden genegeerd. Te bang voor kritiek?”
Het antwoord is een volmondig ja. De deugmafia in Den Haag weet donders goed dat de inwoners van Ter Apel de leugens van het kabinet spuizat zijn. Als Jetten de straat op was gegaan om te praten met de winkelateliers die dagelijks worden geplunderd, of de moeders die hun kinderen niet meer alleen over straat durven te laten sturen door de aanhoudende straatterreur van de asielzoekers, had hij een ijskoude douche gekregen. Dus kiest hij voor de veilige bubbel van de asielbureaucreatie.
VECHT MEE TEGEN HET PARTIJKARTEL: STEUN DE DAGELIJKSE STANDAARD EN DONEER NU! (Artikel gaat verder onder deze oproep)
De gevestigde orde en het linkse partijkartel doen er alles aan om onafhankelijke rechtse stemmen te smoren, te censureren en monddood te maken. Wij buigen niet voor de Hilversumse mores, weigeren ons te conformeren aan de deugcodes en blijven de rauwe, ongecensureerde waarheid opschrijven. Maar om deze frontale strijd vol te kunnen houden tegen de met miljoenen gesubsidieerde staatspers, hebben we jóuW hulp keihard nodig!
Laat het kartel niet winnen en steun onze onafhankelijke journalistiek met een directe financiële donatie. Elke euro is een rechtstreekse klap in het gezicht van de deugelite en helpt ons om de barricaden op te blijven gaan.
🔗 Doneren kan veilig en rechtstreeks via bankoverschrijving:
IBAN: NL95RABO0159098327
T.n.v.: Liberty Media
Samen trekken we de grens tegen de totale hypocrisie!

Lidewij de Vos brengt de echte waarheid in beeld

Waar Jetten de burger de rug toekeert, kiest Lidewij de Vos er gelukkig wél voor om de stem van de Nederlander te laten horen. Zij deelt bij haar kritiek een onthullende reportage waarin zij vorig jaar uitgebreid in gesprek ging met de daadwerkelijke inwoners van Ter Apel over de immense overlast en onveiligheid die zij aan den lijve ondervinden. De boodschap van de Groningers aan de politieke kaste is eenduidig en laat geen ruimte voor misinterpretatie:
„Ons help je niet door van heel Nederland één groot Ter Apel te maken, maar door de asielinstroom te stoppen.”
Het is de enige logische conclusie, maar het is exact de conclusie die er bij Jetten en zijn partijkartel niet in gaat. Het spreiden van de overlast over andere gemeenten lost het fundamentele probleem niet op; het verplaatst de ellende alleen maar naar de rest van het land. De deugelite wil de kraan wagenwijd open laten staan en dwingt de burger om te blijven dweilen tot de hele samenleving verdrinkt.

Sloop de asielbureaucreatie en luister naar de burger

De rake observatie van Lidewij de Vos legt het totale failliet van dit kabinet bloot. Een premier die te laf is om de slachtoffers van zijn eigen wanbeleid onder ogen te komen, is onwaardig om het land te leiden. De inwoners van Ter Apel verdienen steun, veiligheid en een overheid die pal voor hun belangen staat, in plaats van een D66-er die hen gebruikt als figuranten voor een moreel superieur praatje op sociale media.
Het roer moet onmiddellijk om. Stop met het smeken om "solidariteit" aan gemeenten die al barsten van de woningnood, sluit de grenzen voor deze gelukszoekers en luister eindelijk naar de glasheldere boodschap die De Vos en de inwoners van Ter Apel al tijden verkondigen: de instroom moet naar nul!
ELKE DAG RECHTS EN ONAFHANKELIJK NIEUWS: RECHTSTREEKS STEUNEN MET EEN DONATIE!
Als u wilt dat er in Nederland een vlijmscherp, rechts en onafhankelijk geluid blijft klinken dat de naïviteit van de politieke klasse en de valstrikken van het partijkartel genadeloos blootlegt, help ons dan om terug te vechten. Zonder uw directe financiële betrokkenheid worden we weggesmoord door de reguliere mediamafia. Laat ons rechtse geluid niet kapotgaan!
Maak het verschil en doe vandaag nog een donatie op onze officiële bankrekening:
  • Rekeningnummer (IBAN): NL95RABO0159098327
  • Ten name van: Liberty Media
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading